Friday 7 December 2012

Setakat tu je la yang awak dapat


Bila ada orang mengadu,” pointer aku rendah dowh, cukup2 makan je ni, dah la sem ni test 1 Air Condition aku failed, midterm CEND321 Lift Repair aku ade buat silly mistake”, aku tak tahu nak jawab ape. Xde kata-kata yang aku boleh berikan untuk mereka ni.
Macam mana nak bagi kata2 semangat kat diorang ni, sedangkan aku pun tak pernah diberi kata2 semangat?

Shit.. kalau aku yang kata macam kat atas tu, mesti orang akan kata; tak bersyukur seh.Hmmm
So apa aku nak bagitau dekat orang kat atas tu? Ok, aku akan bagitau apa yang orang penah kata kt aku: Setakat tu lah yang awak dapat...

     

2 comments:

Feezah Hanimoon said...

Cakap kat die..sape suh belajar main2. Jadi speechless hanya jika org tu mmg dh study 24 jam tp x da rezeki. Org tu mungkin masih tidak push smpai limit die. My opinion.

adham said...

eh, moon muncul!

hmmm bg aku tu mcm judgmental sangat mun. unless mmg kite nampak dgn mata sendiri /obvious kemalasan mereka.

lagipun ada je yg bernasib baik. buat satu je set soln pass year, tibe2 yang tu gak masuk dlm exam.

pastu pulak, ade yg stock rajin, tp silap skiiit je time exam, pooof! banyak markah hilang. takkan nak ckp,'setakat tu je awak dpt' kt die.